Se presentasjonen av budsjettforslaget 2025-2028

Her finner du presentasjonen med forslag til budsjett og økonomiplan for 2025–2028, ved kommunedirektør Stine Strømsø. Forslaget ble presentert for formannskapet og alle som ville delta 22. oktober, og er basert på flere måneders arbeid og involvering i organisasjonen i forkant.

Dagen før møtet i Senja formannskap 22. oktober. Fv. Geir-Inge Sivertsen, ordfører og Stine Strømsø, kommunedirektør i Senja kommune. Kari H. Slaattelid, Senja kommune

Presentasjon og teams-sending

Presentasjonen gir en gjennomgang av de viktigste prioriteringene og tiltakene for de kommende årene.

Framdriftsplan

Strømming av presentasjonen

• Strømmingen 22.10.24 var tilgjengelig for alle å følge presentasjonen direkte, men til orientering ble det ikke anledning for tilhørere å stille spørsmål under sendingen. Det vil si at mikrofon, kamera og chat, var slått av. Senja formannskap tok saken og diskusjonen videre, etter den offentlige presentasjonen.
  • Lenken kunne brukes av alle via Teams, ingen trengte å logge seg inn og du kunne bruke nettleser.
  • Informasjon om hvordan delta på et allmøte i Microsoft Teams.
  • Tekniske spørsmål: Møtesekretær Asbjørn Beyer Log.