Norge Vel Medalje til Heidi Froan

Hennes erfaring etter mange år ved hjemmetjenesten i Vangsvik, er svært verdifull og hun er en stor ressurs for kolleger og pasienter.

Vibeke Eriksen, virksomhetsleder Hjemmetjenesten, Heidi Froan, hjelpepleier i Vangsvik hjemmetjeneste og Bente J. Karlsen, kommunalsjef Helse og omsorg. Alle foto: Anita Theodorsen, Senja kommune.

1. november 2023 mottok Heidi Froan i hjemmetjenesten i Senja kommune, Norges Vel medalje for lang og tro tjeneste.

Bente Johnsen Karlsen overrakte Norge Vel Medalje og diplom til Heidi Froan.

Hun har siden 1. september 1998 vært ansatt i Tranøy Kommune og videre i Senja kommune.

Verdifull erfaring

Hun er hjelpepleier og jobber i hjemmesykepleien i Vangsvik.

Hennes erfaring etter mange år ved avdelingen, er svært verdifull og hun er en stor ressurs for kolleger og pasienter.

Heidi Froan får i tillegg gavekort og blomster fra kommunen. Her ved Vibeke Eriksen.