Er du mellom 19-35 år?

Hva er viktig for at du skal velge å bo og jobbe i Midt-Troms?

I Midt-Troms samarbeider vi godt. I 4 år har vi hatt en felles regional næringsplan. Denne revideres nå.

I den forbindelse har vi utviklet en spørreundersøkelse, hvor formålet er å få innsikt i hva unge voksne tenker om framtida i Midt-Troms!

Nordavind Utvikling AS leder arbeidet  med revidering av regional næringsplan for Midt-Troms, i samarbeid med Næringshagen Midt-Troms.

Hva er viktig for deg

Hva er viktige tiltak for å skape en attraktiv bo- og arbeidsregion?

Vi utfordrer deg som er ung voksen og som bor i Midt-Tromsregionen eller er flyttet ut på grunn av jobb eller studie, til å svare.

• Bruk 5-6 minutter på denne spørreundersøkelsen. Da er du med å påvirke hvilke valg Midt-Troms skal gjøre. Dine innspill vil bidra til viktige tiltak for å skape en attraktiv bo- og arbeidsregion.
  • Vi ønsker svar innen 20. november 2022.
  • Alle svar er anonymisert.

Delta i spørreundersøkelse her

Tusen takk for hjelpen!