Boligdag for aktører innen boligutvikling

Senja kommune ønsker å bidra til å dekke et økende behov for boliger og leiligheter i regionen. Dette med bakgrunn i sterk næringsutvikling og økning av innbyggere i kommunen.

- Vi har derfor tatt initiativ til å arrangere en Boligdag 8. september i Kunnskaps- og næringsparken Senja på Finnsnes, for alle aktører innen boligutvikling i vår region, sier Tom-Rune Eliseussen, ordfører i Senja kommune.

Det er en start på en dialog og vurdering av mulighetene innen boligbygging og utvikling i kommunen, sier han.

Inviterer aktører innen boligutvikling

Senja kommune ved formannskap og administrasjon er arrangør og inviterer privatbankene, Husbanken, Boligstiftelsen, entreprenører og andre aktører i regionen, for å diskutere hva som skal til for å få mer fart i boligbyggingen i Senja.